Musimy ustalić co powinno się w takim GUI znajdować i przedyskutować funkcjonalności, które powinny być uwzględnione oraz forme w jakiej będziemy to prezentować.
Aktualnie przewidziane funkcjonalności: -Rejestracja (podobal mi się pomysl z historyjka – rodem z pokow na GB ) -logowanie -obsluga profilu / inventarza -ekrany do misji -skrocony podgląd profilu postaci, summona, inwentarza
Przygotowujemy silnik do multi language? Ja mysle ze może to być dobry pomysl i obsluga treści wtedy z poziomu bazy danych tj. utworzenie bazy glownej oraz bazy dodatkowej na wybrany jezyk np.:
db GAME_DATA db LANG_PL db LANG_EN db PLAYER_DATA db LOGS
oraz db LANG_PL_DEV db LANG_EN_DEV db GAME_DATA_DEV
dla roznych poziomow uprawnien dostep do roznych baz tj. ADMINISTRATOR – wszystkie SYSTEM – PLAYER_DATA MODERATOR – GAME_DATA_DEV NADZORCA - LOGS REDAKTOR - LANG_% REDAKTOR TECHNICZNY – LANG_%_DEV GM – nic (tylko do przygotowanej funkcjonalności dostępnej spod panelu GM) USER – nic
|