aromatt - 2012-09-04 10:19:30

Musimy ustalić co powinno się w takim GUI znajdować i przedyskutować funkcjonalności, które powinny być uwzględnione oraz forme w jakiej będziemy to prezentować.

Aktualnie przewidziane funkcjonalności:
-Rejestracja (podobal mi się pomysl z historyjka – rodem z pokow na GB )
-logowanie
-obsluga profilu / inventarza
-ekrany do misji
-skrocony podgląd profilu postaci, summona, inwentarza

Przygotowujemy silnik do multi language? Ja mysle ze może to być dobry pomysl i obsluga treści wtedy z poziomu bazy danych tj. utworzenie bazy glownej oraz bazy dodatkowej na wybrany jezyk np.:

db GAME_DATA
db LANG_PL
db LANG_EN
db PLAYER_DATA
db LOGS                                                               

oraz
db LANG_PL_DEV
db LANG_EN_DEV
db GAME_DATA_DEV

dla roznych poziomow uprawnien dostep do roznych baz tj.
ADMINISTRATOR – wszystkie
SYSTEM – PLAYER_DATA
MODERATOR – GAME_DATA_DEV
NADZORCA - LOGS
REDAKTOR  - LANG_%
REDAKTOR TECHNICZNY – LANG_%_DEV
GM – nic (tylko do przygotowanej funkcjonalności dostępnej spod panelu GM)
USER – nic

www.hb.pun.pl www.sojuszteddyboys.pun.pl www.lsmods2009.pun.pl www.kosmicznainwazja.pun.pl www.clannara.pun.pl